مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 18:102021-07-18بين الملل

پاکستان حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد


پاکستان حمله نیرو های اشغالگر اسراییل و شهرک نشینان صهیونیست به نمازگزاران در فلسطین اشغالی و بی حرمتی به مسجدالاقصی را محکوم و آن را علیه هنجار های بشردوستانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه پاکستان یکشنبه شب با صدور بیانیه ای، یورش به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران در سرزمین های اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: پاکستان حملات خشونت آمیز اخیر توسط نیرو های اشغالگر اسراییل به نمازگزاران و توهین به مسجد الاقصی را محکوم و از جامعه جهانی اقدام سریع برای محافظت از فلسطینیان را مطالبه می کند.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی مجدد با ملت فلسطین و حمایت از حق مشروع استقلال و آزادی آنان، افزود که چنین حملاتی بر خلاف هنجار های بشردوستانه و قوانین حقوق بشر است.

وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد که این کشور حامی تشکیل کشور آزاد و مستقل فلسطین مطابق مرز های قبل از 1967 به پایتختی قدس شریف است.

سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در قدس اعلام کرد که از صبح امروز تا این لحظه بیش از 1000 صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

از سوی دیگر، رسانه های اسراییلی گزارش دادند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از جلسه با بنی گانتز وزیر جنگ و کمیسر پلیس این رژیم در قدس دستور داده تعرض صهیونیست ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد

پاکستان حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد