مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 18:252021-07-18اقتصادي

نگهبان محله می تواند سبب افزایش امنیت و آرامش مردم شود


نگهبان محله می تواند سبب افزایش امنیت و آرامش مردم شود.

- ، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه مقابله با سرقت استان کرمانشاه اظهار کرد: برای احساس آرامش در جامعه باید امنیت برقرار شود.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید در راستای کاهش سرقت در جامعه تمامی امکانات خود را برای همکاری با نیروی انتظامی استان کرمانشاه به کار بگیرند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به لزوم نظارت بر کار پیمانکاران در نصب دوربین برای اماکن مسکونی و عمومی تصریح کرد: در این راستا باید بر تمامی فرآیند احداث پروژه ها نظارت کرد تا راه های دستبرد سارقان به مردم فراهم نشود.

بازوند با تاکید بر اینکه تمامی عوامل مؤثر بر وقوع جرم باید بررسی شود، گفت: افزایش امنیت و آرامش در محله های مسکونی با طرح نگهبان محله می تواند محقق شود اما نحوه فعالیت این نگهبان ها باید با همکاری شهرداری پیگیری شود.

وی بیان کرد: در موضوع سرقت باید ضرر ناشی از این عمل بر زندگی مردم همچون پیامدهای اجتماعی و روانشناختی مخرب آن، قطع آب شرب و برق مشترکین خانگی، هزینه نصب تجهیزات جدید بررسی شده و توسط دستگاه های قضایی پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: مشکلات امنیتی با توجه به تغییرات شهرها افزایش پیدا کرده که در این راستا باید طراحی فضاهای شهری برای کاهش احتمال سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهبان محله می تواند سبب افزایش امنیت و آرامش مردم شود

نگهبان محله می تواند سبب افزایش امنیت و آرامش مردم شود