مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 19:152021-07-18اجتماعي

ضرورت توسعه مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش در خوزستان


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: باید درصدی از مدارسی که ظرفیت و آمادگی کافی را دارند به سمت فنی و حرفه ای شدن ببریم و در هر شهرستانی که علاقه مندی وجود دارد، - ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: باید درصدی از مدارسی که ظرفیت و آمادگی کافی را دارند به سمت فنی و حرفه ای شدن ببریم و در هر شهرستانی که علاقه مندی وجود دارد، تجهیزات لازم خریداری و مدارس فنی و حرفه ای مجهز راه اندازی شوند.

رضا نجاتی شامگاه 27 تیر در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: متوسط توسعه مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای در خوزستان 30 درصد و در کشور 35 درصد است.

واقعیت این است که ما در بحث هنرستان های صنعتی و کشاورزی نیاز به توجه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به منظور آغاز کار برای توسعه فنی و حرفه ای، می توان از زیرساخت ها و نیروهای تخصصی سازمان فنی و حرفه ای کمک گرفت.

آموزش و پرورش مدارس مجهزی دارد اما نیروی متخصص ندارد که البته می توان از نیروهای پراکنده فنی و حرفه ای موجود در مدارس استفاده کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه باید درصدی از مدارسی که ظرفیت و آمادگی کافی را دارند به سمت فنی و حرفه ای شدن ببریم، گفت: در هر شهرستانی که علاقه مندی وجود دارد، تجهیزات لازم خریداری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش در خوزستان

ضرورت توسعه مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش در خوزستان