مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 01:302021-07-18اجتماعي

از آزادی دو فلامینگو تا صدور رأی فرد متخلف


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان از صدور رأی برای شخص نگهدارنده فلامینگو خبر داد و گفت: جریمه این شخص پرداخت 10 میلیون ریال است که متأسفانه بازدارنده نیست.

- مجید شعبانلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند ماه گذشته مطلع شدیم که در یک منزل مسکونی در همدان دو قطعه فلامینگو نگهداری می شود که با حکم مرجع قضایی وارد منزل شده و پرنده ها را ضبط کردیم و فرد نیز به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: طبق اظهارات این شخص پرنده ها را در استان مازندارن پیدا کرده است و باید آن ها را به محیط زیست این استان تحویل می داد اما این اتفاق نیفتاد و پس از ورود به همدان نیز به اداره محیط زیست همدان اطلاع رسانی نکرد.

شعبانلو با اشاره به اینکه این شخص در ابتدا در برابر ضبط گونه ها مقاومت می کرد، افزود: مرجع صلاحیت دار برای رسیدگی به پرونده استان مازندران بود بنابراین پرونده به این استان ارجاع داده شد و در نهایت رأی صادره برای این شخص 10 میلیون ریال در نظر گرفته شد که متأسفانه بازدارنده نیست.

وی با بیان اینکه ایران در کوریدور مهاجرت این پرندگان قرار دارد، خاطرنشان کرد: فلامینگو گونه مهاجری است که در زمستان به صورت گذرا در قسمت هایی از ایران مشاهده می شود و در واقع از عرض های شمالی زمین به عرض های جنوبی مهاجرت می کند و در تالاب های مختلف مسیر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آزادی دو فلامینگو تا صدور رأی فرد متخلف

از آزادی دو فلامینگو تا صدور رأی فرد متخلف