مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:302021-07-18اقتصادي

مشکل کمبود نیروی کار در واحدهای تولیدی یزد


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این فرهنگ سرمایه داران یزدی ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی است، یکی از مشکلات امروز واحدهای تولیدی استان را کمبود نیروی کار خواند.

- ایسنا/یزد سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این فرهنگ سرمایه داران یزدی ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی است، یکی از مشکلات امروز واحدهای تولیدی استان را کمبود نیروی کار خواند.

عماد تشکری در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی یزد با اشاره به این که در شرایط آب و هوایی یزد این کارگران هستند که پیشتاز در امر تولید هستند و اولین نکته ای که در بازدید از واحدهای تولیدی برای ما مهم هست، پرداخت به موقع حقوق آنهاست.

وی ادامه داد: فرهنگ سرمایه داری در یزد به سمت ایجاد واحدهای تولیدی، کارآفرینی و ایجاد فرصت اشتغال بوده و هست؛ گرچه امروزه این فرهنگ کم رنگ شده و برخی در ملک، ماشین و سایر بخش ها سرمایه گذاری می کنند و متاسفانه در جهت ایجاد اشتغال گام بر نمی دارند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان این که امروزه یکی از مشکلاتی که از طرف واحدهای تولیدی استان مطرح می شود کمبود نیروی کار هست، گفت: برخلاف دیگر استان ها، غیربومی های زیادی در واحدهای تولیدی استان یزد مشغول به کار هستند که اکثراً نیروی کارگر ساده می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود نیروی کار در واحدهای تولیدی یزد

مشکل کمبود نیروی کار در واحدهای تولیدی یزد