مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-18اجتماعي

اجرای طرح های مرکز تحقیقات تحت نظر مؤسسات مادر


معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی لرستان گفت: این مرکز دارای هشت بخش تحقیقاتی است که هرکدام زیرنظر یک مؤسسه مادر بوده و طرح های خود را اجرا می کنند.

- ایسنا/لرستان معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی لرستان گفت: این مرکز دارای هشت بخش تحقیقاتی است که هرکدام زیرنظر یک مؤسسه مادر بوده و طرح های خود را اجرا می کنند.

طهماسب حسین پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که سالانه حدود 200 طرح و پروژه تحقیقاتی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان انجام می شود، اظهار کرد: ما هشت بخش تحقیقاتی داریم که هرکدام زیرنظر یک مؤسسه مادر هستند.

وی ادامه داد: هرکدام از طرح های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تحت پوشش یک مؤسسه انجام می شود که معمولاً برای هر طرح بین چهار تا پنج میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته می شود.

حسین پور عنوان کرد: هزینه برخی از طرح ها که هزینه های کمتری را دارند از محل درآمدزایی خودمان پرداخت می کنیم.

معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان تصریح کرد: از بین حدود 209 طرح تحقیقاتی این مرکز سه طرح در بخش تحقیقات اقتصادی و اجتماعی، 9 طرح در بخش آب و خاک، هفت طرح در بخش علوم دامی، 20 طرح در بخش حفاظت خاک و آبخیزداری، 21 طرح در بخش گیاه پزشکی، 43 طرح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مرکز تحقیقات تحت نظر مؤسسات مادر

اجرای طرح های مرکز تحقیقات تحت نظر مؤسسات مادر