مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-19اجتماعي

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد 1400


مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا که در آزمون کارشناسی ارشد 1400 ثبت نام کرده اند، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

- مهلت تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا که در آزمون کارشناسی ارشد 1400 ثبت نام کرده اند، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در نوبت صبح روزهای چهارشنبه 6، پنجشنبه 7 و جمعه 8 مرداد ماه سال 1400 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه داوطلبان نیز از سوم مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 25 تیر به صورت قطعی تایید شده، لازم است از امروز دوشنبه مورخ 28 تا چهارشنبه 30 تیرماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد 1400

آغاز تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد 1400