مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-19اقتصادي

اختصاص 20 هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت های خشکسالی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: دولت حدود 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت های زیرساخت ها در خشکسالی اخیر تخصیص داده است.

- به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جلسه تخصصی بیمه محصولات کشاورزی با تاکید بر تعداد کارگزاری های بیمه محصولات کشاورزی، خواستار افزایش آنها شد و اظهار داشت: متأسفانه با توجه به نوع نگرش، فشارهای موجود و سیاست کارشناسی هیأت مدیره صندوق بیمه این شرایط مهیا نشده است در حالی که سطح پوشش بیمه محصولات کشاورزی می تواند یکی از مزیت های رقابتی بین شرکت های غیردولتی مثل شرکت های غیردولتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی باشد.

وی در ارتباط با مزایا و تأثیر بیمه محصولات کشاورزی در وضعیت معیشتی کشاورزان و بخش کشاورزی گفت: باید با برگزاری جلساتی تخصصی و با حضور مدیران صندوق بیمه محصولات کشاورزی مزایا، معایب و تأثیر بیمه محصولات کشاورزی بر کشاورزان و بخش کشاورزی استان تعیین گردد تا با برنامه ریزی دقیق و در راستای بهبود وضعیت بخش کشاورزی با همکاری صندوق بیمه گره ی از این مشکلات باز شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه خسارت های وارد شده به بخش کشاورزی به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر به سختی قابل جبران است، افزود: کشاورزان، دامداران و فعالان خسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت های خشکسالی

اختصاص 20 هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت های خشکسالی