مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-19اجتماعي

نظارت اکیپ های دامپزشکی گلستان بر ذبح دام در عید قربان


56 اکیپ ثابت و سیار اداره دامپزشکی گلستان در روز عید سعید قربان بر خرید و ذبح دام ها نظارت می کنند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل دامپزشکی گلستان گفت: 56 اکیپ ثابت و سیار اداره دامپزشکی گلستان در روز عید سعید قربان بر خرید و ذبح دام ها نظارت می کنند.

غلامرضا محرابی با اعلام این خبر اظهار کرد: از دو روز قبل از عید قربان دامپزشکان و کارشناسان این اداره کل در محل های عرضه و خرید دام زنده در مناطق مختلف استان گلستان حضور یافته و نظارت لازم را داشته و مردم را راهنمایی می کنند.

وی بیان کرد: در روز عید قربان هم از ساعت 7 صبح تا یک ظهر، 74 نفر شامل دکتر دامپزشک، کارشناس، کاردان و همچنین 14 روحانی ناظر در قالب اکیپ های ثابت و سیار کار نظارت بر خرید و ذبح دام ها را انجام می دهند.

مدیرکل دامپزشکی گلستان تصریح کرد: با بیان اینکه در ایام عید قربان خدمات رسانی به مردم رایگان است، افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده مشکل از طریق شماره تلفن 1512 با دامپزشکی استان در ارتباط باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دامپزشکی گلستان، محرابی گفت: شهروندان در این روز دام های قربانی خود را از مراکز و میادین عرضه دام خریداری و به منظور کنترل بیماری های مشترک انسان و دام در کشتارگاه ها ذبح کنند و عنایت داشته باشند با توجه به شیوع بیماری کرونا ضمن خودداری از تجمع در محل های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت اکیپ های دامپزشکی گلستان بر ذبح دام در عید قربان

نظارت اکیپ های دامپزشکی گلستان بر ذبح دام در عید قربان