مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-19اقتصادي

شناسایی 4 میلیارد یورو سرمایه گذاری جدید در هرمزگان


ستاندار هرمزگان و رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از تشکیل ستاد عالی سرمایه گذاری استان به منظور تسهیل خدمات رسانی به سرمایه گذاران و برخورداری از پشتوانه و ضمانت اجرایی لازم برای اجرای طرح های سرمایه گذاری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان ستاندار هرمزگان و رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از تشکیل ستاد عالی سرمایه گذاری استان به منظور تسهیل خدمات رسانی به سرمایه گذاران و برخورداری از پشتوانه و ضمانت اجرایی لازم برای اجرای طرح های سرمایه گذاری خبر داد.

فریدون همتی در حاشیه برگزاری نشست معرفی، تدوین و بروزرسانی فرصتهای سرمایه گذاری استان هرمزگان، با اشاره به تجربه چهار سال اخیر مجموعه دولت در استان، از تشکیل ستاد عالی سرمایه گذاری به منظور تسهیل امور خبر داد و گفت: اعضای این ستاد را استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رییس کل دادگستری،دادستان، فرمانده سپاه استان،مدیرکل اقتصاد و دارایی مدیران دستگاه های امنیتی و نظارتی، بازرس کل استان، دیوان محاسبات، معاون اقتصادی استاندار، مدیران گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تشکیل می دهند و در صورت لزوم برخی دستگاه های دیگر نیز دعوت خواهند شد.

وی افزود: پروژه های بزرگ سرمایه گذاری استان در این ستاد مورد بررسی قرار می گیرد که سرمایه گذاران از پشتوانه و ضمانت اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4 میلیارد یورو سرمایه گذاری جدید در هرمزگان

شناسایی 4 میلیارد یورو سرمایه گذاری جدید در هرمزگان