مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-19ورزشي

خوزستان واردکننده بزرگ فوتبال ایران شده است


یک کارشناس فوتبال با بیان این که کجایند، مربیانی که به بازیکنان اجازه نمی دادند موی سر خود را بلند بگذارند یا لباس نامناسب به تن کرده و حرکت های ناشایست داشته باشند؟ گفت: - ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان این که کجایند، مربیانی که به بازیکنان اجازه نمی دادند موی سر خود را بلند بگذارند یا لباس نامناسب به تن کرده و حرکت های ناشایست داشته باشند؟ گفت: باید واقعیت ها را گفت تا همه بدانند که تمامی بدبختی ها از ورود پول به فوتبال آغاز شده است، جایی که ثروت بر علم غلبه کرده است تا شاهد فوتبالی پوچ و بدون محتوا و پر از جنجال و هیاهو باشیم.

احمد تاجمیری دشتکی در گفت وگو با ایسنا، در ابتدا با اشاره به پیشینه فوتبال خوزستان و معرفی استعدادها به تیم های ملی و باشگاه های مطرح کشور در سال های اخیر اظهار کرد: اگر بگوییم فوتبال خوزستان منبع استعداد است، حرف گزافی نزده ایم و این جمله را بارها از زبان افراد مختلف ورزش شنیده ایم.

پیرو همین ادعا سوالی نیز مطرح می شود که اگر فوتبال ما منبع استعداد است چرا امروز این قدر دچار فقر بازیکن شده ایم که به اجبار به سراغ یک مهاجم یا هافبک غیربومی رفته تا به عضویت تیم های پایه ما درآید و بعد از مدتی درخشش به تیم بزرگسالان راه یابد و بعد آن را به حساب استعدادیابی خود واریز کنیم؟ چرا باید فوتبال پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان واردکننده بزرگ فوتبال ایران شده است

خوزستان واردکننده بزرگ فوتبال ایران شده است