مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-19بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اوت به مراکش می رود


وبسایت اکسیوس آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد اوایل ماه آتی به مراکش رفته و پیرامون افتتاح سفارت این رژیم در رباط بحث و تبادل نظر کند.

- وبسایت اکسیوس آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد اوایل ماه آتی به مراکش رفته و پیرامون افتتاح سفارت این رژیم در رباط بحث و تبادل نظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت اکسیوس، یاییر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نخستین وزیر صهیونیستی خواهد بود که از زمان عادی سازی روابط با مراکش در ماه دسامبر به رباط سفر می کند.

منابع گفتند، لاپید روز جمعه در گفتگوی تلفنی با ناصر بوریطه، همتای مراکشی خود پیرامون این سفر به توافق رسیدند.

این منابع افزودند، براساس وضعیت ویروس کرونا در اراضی اشغالی و مراکش پیش بینی می شود این سفر دهم یا یازدهم ماه اوت انجام شود.

اکسیوس اعلام کرد، مراکش همان زمان امضای توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برقراری کامل روابط دیپلماتیک با این رژیم را متوقف کرد و ترجیح داد به جای سفارتخانه، دفاتر روابط دیپلماتیک متقابل باز شود و اگر دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا تصمیم بگیرد که به رسمیت شناختن حاکمیت مراکش بر منطقه صحرای غربی را لغو کند، رباط هم حق بازگشت از توافق عادی سازی روابط این با رژیم را برای خود محفوظ دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اوت به مراکش می رود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اوت به مراکش می رود