مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-19پزشكي

بستری 7400 بیمار کرونایی در «استان تهران»/تشدید نظارت بر صنوف


استاندار تهران از تشدید نظارت برتالارها، رستوران ها، پاساژها و سینماها خبر داد و گفت:در حال حاضر 7400 بیمار در بیمارستان های استان تهران بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر در استان تهران شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری و همچنین فوتی ها بوده ایم، اظهار داشت: در حال حاضر 7400 بیمار در بیمارستان های استان تهران بستری هستند، لذا برای مدیریت این بیماری همانند پیک های قبلی همکاری مردم نقش موثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: میانگین رعایت پروتکل های استان تهران نسب به میانگین کشور بالاتر است اما با توجه به تراکم بالا و افزایش مسافران مترو و اتوبوس شاهد افزایش ابتلا به ویژه از نوع دلتای در مورد تامین واکسن، گفت: 81 مرکز تجمیعی مشغول فعالیت هستند و در نمایشگاه بین المللی نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا غرفه هایی برای تزریق واکسن اختصاص دهد.

وی افزود: 15 تیم بازرسی مشترک میان اصناف و دادستانی به عنوان اکیپ های بازرسی تشکیل شده اند تا با مشارکت بر روند اجرای پروتکل ها نظارت کنند؛ همچنین در مورد جبران زیان های اصناف به ستاد ملی پیشنهاداتی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 7400 بیمار کرونایی در «استان تهران»/تشدید نظارت بر صنوف

بستری 7400 بیمار کرونایی در «استان تهران»/تشدید نظارت بر صنوف