مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-19سياسي

گزارش عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری/تعیین تکلیف شکایت از نامزدها


نماینده شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در کمیسیون تبلیغات با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت که 11 شکایت از نامزدها و اشخاص حقیقی و حقوقی در حین انتخابات صورت گرفته که در این کمیسیون بحث و تعیین تکلیف شد.

- نماینده شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در کمیسیون تبلیغات با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت که 11 شکایت از نامزدها و اشخاص حقیقی و حقوقی در حین انتخابات صورت گرفته که در این کمیسیون بحث و تعیین تکلیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش سیداحسان قاضی زاده هاشمی که در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس قرائت شد، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مراجعه به آرای عمومی از طریق انتخابات، مهم ترین ابزار مشارکت سیاسی در کشورها محسوب می شود.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن مدرن ترین نظام انتخاباتی، مراجعه به آرای مردمی را به عنوان رکن اصلی قانون اساسی در نظر گرفته است، از این رو هر 2 سال یکبار مراجعه به آرای مردمی صورت می گیرد.

فارغ از نحوه برگزاری انتخابات در این دوره طولانی، وجود چنین سابقه ای، توقع سامان یافتگی اجرای صحیح این پدیده مورد انتظار آحاد مردم ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری/تعیین تکلیف شکایت از نامزدها

گزارش عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری/تعیین تکلیف شکایت از نامزدها