مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-19اقتصادي

16 هزار کودک کار و خیابان تحت پوشش خدمات بهزیستی


12 هزار کودک کار و خیابان تحت پوشش خدمات روزانه بهزیستی بودند که با همکاری تشکل های مردم نهاد این تعداد به 16 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

- ، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در برنامه چاپ اول شبکه خبر گفت: زباله، طلای سیاه است و هرکسی در واقه قادر نیست که زباله گردی کند.

کار به این گونه پیش می رود که در هر محله ای یک کودکی از سوی پیمانکاران به کار گرفته شده که این پیمانکاران تحت نظر شهرداری هستند.

وی ادامه داد: ما با شهرداری رایزنی کردیم و قرار شد که شهرداری تهران پیگیر منع به کارگیری کودکان زباله گرد شود و حتی شهرداری موظف شد که قرارداد این پیمانکاران را لغو کند اما چون هنوز ما شاهد کودکان زباله گرد هستیم به نظر می رسد این طرح موفق نبوده است بنابر این ما کار را پیگیری می کنیم.

قبادی دانا در ادامه این برنامه به 1600 مرکز توانبخشی روزانه اشاره کرد و گفت: 40 درصد این مراکز در تهران هستند و این یک ضعف است و معنایش این است توزیع کافی نیست.

همچنین دسترس پذیری افراد دارای معلولیت به مراکز توانبخشی محدود است و توزیع مراکز توانبخشی ما براساس آمایش سرزمین نیست و این مراکز در شهرهای کوچک وجود ندارند.

رییس سازمان بهزیستی کشور درباره بیماران ضایع نخاعی نیز بیان کرد: 27 هزار ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی ماهانه یک میلیون تومان حق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار کودک کار و خیابان تحت پوشش خدمات بهزیستی

16 هزار کودک کار و خیابان تحت پوشش خدمات بهزیستی