مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-19پزشكي

هزینه 580 میلیاردی برای مرکز جامع سرطان همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: 580 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز فاز اول مرکز جامع سرطان همدان، هزینه شده است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: 580 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز فاز اول مرکز جامع سرطان همدان، هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رشید حیدری مقدم دوشنبه 28 تیرماه در مراسم افتتاحیه فاز اول مرکز جامع سرطان بنیاد محمدعلی فرشچیان در همدان، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در هشت سال گذشته در حوزه سلامت رخ داده است.

وی با بیان اینکه بیش از 400 پروژه در استان همدان انجام داده شده و در 30 سال آینده نیاز به کار خاصی در زیرساخت نداریم، تصریح کرد: ما تنها دانشگاهی هستیم که 600 دانشجو خارجی داریم که سالانه یک و نیم تا دو میلیون دلار درآمد ارزی داریم و دانشگاه ما می تواند به عنوان مرجع دانسگاه های پزشکی غرب کشور باشد.

حیدری مقدم درباره مرکز جامع سرطان همدان، گفت: این پروژه قرار است در 25 هزار و 800 متر ساخته شود که امروز هزار و 800 متر از آن که شامل بخش شیمی درمانی، پرتودرمانی و بخش سرپایی است، افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت این فاز، 400 میلیارد تومان و تجهیز آن 180 میلیارد تومان هزینه داشته که 60 درصد آن توسط دانشگاه علوم پزشکی و 40 درصد توسط بنیاد فرشچیان تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 580 میلیاردی برای مرکز جامع سرطان همدان

هزینه 580 میلیاردی برای مرکز جامع سرطان همدان