مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-19اقتصادي

کارخانه های آرد فارس استاندارد است


مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به وجود 19 کارخانه تولید آرد، در این استان، گفت: همه این کارخانه ها به علاوه 11 کارگاه بسته بندی آرد، دارای تاییدیه استاندارد است.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به وجود 19 کارخانه تولید آرد، در این استان، گفت: همه این کارخانه ها به علاوه 11 کارگاه بسته بندی آرد، دارای تاییدیه استاندارد است.

مرتضی رهنما دوشنبه 28 تیرماه به خبرنگاران با بیان اینکه آرد یکی از محصولات مشمول استاندارد اجباری است و تولید و عرضه آن باید با تاییدیه استاندارد انجام شود، افزود: اداره کل استاندارد براساس قوانین موجود، اقدامات نظارتی و پایشی خود را بر روند تولید و عرضه محصول آرد، به شکل مستمر انجام می دهد.

مدیرکل استاندارد فارس گفت: برای کنترل زنجیره تولید نان از کارخانه تا نانوایی گشت مشترک استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و غله استان کار نظارت میدانی بر نانوایی های استان را در دستور کار قرار داده است.

رهنما ادامه داد: هدف از اجرای طرح بازرسی های مشترک از نانوایی های استان نظارت بر دستگاه های پخت نان و همچنین آرد مصرفی در نانوایی ها و نمک و سایر افزودنی های مورد استفاده در پخت نان است و همچنین کالیبره بودن ترازوهای مورد استفاده در نانوایی ها و استاندارد بودن دستگاه پخت نان از دیگر موارد مد نظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های آرد فارس استاندارد است

کارخانه های آرد فارس استاندارد است