مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-19اقتصادي

اقتصاد نادرست صنعت برق باید اصلاح شود


مدیرعامل سابق سازمان انرژی های نو گفت: مهم ترین مشکل صنعت برق در شرایط فعلی عدم توسعه تجدیدپذیرها نیست بلکه اقتصاد نادرست صنعت برق است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

- مدیرعامل سابق سازمان انرژی های نو گفت: مهم ترین مشکل صنعت برق در شرایط فعلی عدم توسعه تجدیدپذیرها نیست بلکه اقتصاد نادرست صنعت برق است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

یوسف آردمولی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون در صنعت تجدید پذیرها اقدامات خوبی انجام شده است، اظهار کرد: نباید این مساله را منکر شد که همه چیز تحت تاثیر تحریم و مشکلات اقتصادی است و همین مساله نیز موجب شده سرعت قطار توسعه تجدیدپذیرها آنطور که باید پیش نرود اما در مجموع باید گفت که سرمایه گذاران داخلی اقدامات نسبتا مطلوبی در این حوزه انجام دادند.

توسعه نیروگاه های حرارتی و تجدیدپذیر همزمان با هم پیش بروند وی با بیان اینکه باید توسعه نیروگاه های حرارتی و تجدیدپذیر همزمان با هم پیش بروند و توسعه این دو ارتباطی با یکدیگر ندارد، تاکید کرد: توسعه هر یک از این بخش ها نیازمند برنامه جداگانه است، تجدیدپذیرها به تنهایی می توانند بسیار موثر باشند چراکه تولید آن ها پراکنده است، اشتغال ایجاد می کنند و با مسائل مختلف تحت شعاع قرار نمی گیرند اما حجم تولید آن ها به اندازه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد نادرست صنعت برق باید اصلاح شود

اقتصاد نادرست صنعت برق باید اصلاح شود