مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-19اقتصادي

درمان ناباروری در ایران تا 80درصد ارزان تر است!/ عوامل موثر بر ناباروری زوجین


ناباروری و مشکلات ناشی از آن یکی از مواردی است که اگر تمهیدات لازم برای درمان آن انجام شود می تواند به رشد جمعیت کشور و نشاط هرچه بیشتر خانواده ایرانی کمک کند، - گروه خانواده:پژوهشگران جمعیت معتقدند که رشد جمعیت در ایران به زودی منفی می شود و کشور از نظر سنی، پیر خواهد شد.

وقوع این اتفاق برای ایران، زنگ خطری جدی در حوزه مدیریت استراتژیک است.

رشد منفی جمعیت تبعات زیادی را متوجه کشور خواهد کرد، کمبود نیروی کار، تقلیل بنیه دفاعی کشور، کاهش افراد متخصص و مواردی از این قبیل که هریک به تنهایی خطری بزرگ برای کشور محسوب می شوند امروز سیاست های کلان کشور بر مبنای تشویق مردم به فرزند آوری برنامه ریزی شده است تا بتوان مقابل خطرات بالقوه کاهش و پیری جمعیت ایستادگی کرد.

جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی برای تبیین مسئله جمعیت با همکاری رسانه های رسمی کشور و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه، بنیاد ملی خانواده، مرکز خدمات حوزه های علمیه، مؤسسه اندیشه مسطور، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، قرارگاه جمعیت، سازمان بسیج جامعه زنان موضوع نشست های تخصصی خود را به مسئله جمعیت اختصاص داد.

برهمین اساس سرکار خانم دکترکتایون حیدری ،متخصص زنان و زایمان در خلال 321 نشست تخصصی کارشناسی جبهه درباره اصلی ترین عوامل مؤثر بر ناباروری در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ناباروری در ایران تا 80درصد ارزان تر است!/ عوامل موثر بر ناباروری زوجین

درمان ناباروری در ایران تا 80درصد ارزان تر است!/ عوامل موثر بر ناباروری زوجین