مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-19بين الملل

گفت و گوی تلفنی امیر قطر با شاه و ولی عهد سعودی


امیر قطر در تماس تلفنی با شاه و ولی عهد سعودی، فرا رسیدن عید قربان را به آن ها تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر، طی یک تماس تلفنی با سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی گفت وگو کرد.

خبرگزاری رسمی )، با انتشار این خبر نوشت که امیر قطر در روز یک شنبه (دیروز - 18 ژوییه)، در گفت وگوی تلفنی با ملک سلمان، فرا رسیدن عید قربان را به وی تبریک گرفت.

شاه سعودی نیز متقابلا فرا رسیدن عید قربان را به امیر قطر، تبریک گفت و آرزوی خیر و شکوفایی برای دو کشور دوست و برادر عربستان و قطر کرد.

امیر قطر همچنین طی تماسی تلفنی با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی گفت وگو کرد و پیشاپیش عید قربان را به او نیز تبریک گفت و ولی عهد سعودی نیز ضمن تبریک متقابل برای دو کشور دوست و برادر، برکت و سعادت آرزو کرد.

بحران میان قطر و برخی کشورهای عربی از ماه ژوئن سال 2017 با قطع کامل روابط دیپلماتیک عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی و بحرین با این کشور آغاز شد و آنها 13 شرط برای ازسرگیری روابط خود با دوحه مطرح کردند.

ژانویه گذشته قطر در نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العلا عربستان سعودی شرکت و طی آن توافق آشتی دوحه با چهار کشور مذکور پس از گذشت نزدیک به چهار سال قطع روابط آن ها، امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تلفنی امیر قطر با شاه و ولی عهد سعودی

گفت و گوی تلفنی امیر قطر با شاه و ولی عهد سعودی