مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-19سياسي

کمک 45 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام برای مشکل تنش آبی خوزستان


استاندار خوزستان با بیان اینکه امکانات خوبی از سوی نهادهای انقلابی از جمله سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و ستاد نیروهای مسلح، در اختیار ما قرار داده شده است، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه امکانات خوبی از سوی نهادهای انقلابی از جمله سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و ستاد نیروهای مسلح، در اختیار ما قرار داده شده است، گفت: ستاد اجرایی و بنیاد برکت در پروژه آبرسانی به 471 روستا مشارکت داشتند و تقریبا 45 میلیارد تومان به ما کمک کردند.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (28 تیر) در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب شهدای شیبان با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اظهار کرد: در پی خشکسالی بسیار شدید که در سال زراعی جاری در خوزستان اتفاق افتاد، مردم ما صدمات زیادی دیدند؛ هم تالاب ها زیان زیادی دیدند و هم دامداران به ویژه دام های سنگین از بی آبی تلف شدند و هم دچار تنش های آبی کشاورزی و شرب شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: من و همه همکارانم، همگام و همراه مردم بودیم و هستیم و تلاش کردیم بخشی از آلام و مشکلات را برطرف کنیم، به این دلیل با همه ارکان نظام و اعضای حکومتی و دولتی، صحبت های زیادی داشتیم.

استاندار خوزستان با اشاره به دستاوردهای سفر هیاتی از مسوولان کشوری به استان، گفت: ماحصل این بود که گروهی به استان آمدند و در جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 45 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام برای مشکل تنش آبی خوزستان

کمک 45 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام برای مشکل تنش آبی خوزستان