مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-19ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از یکم مرداد


اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو با حضور 14 ورزشکار از یک مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

- اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو با حضور 14 ورزشکار از یک مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو با حضور 14 ورزشکار از یکم تا هشتم مرداد در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علی پور، محمدرضا سبحانی نیا، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سیدمحمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری و مرتضی رمضانی 14 ملی پوشی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی و فرید صائبی مربی تیم ملی تمرینات خود را در این اردو پیگیری خواهند کرد.

2 اردوی دیگر برای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان تا زمان اعزام به توکیو پیش بینی شده که در پایان این 2 اردو، تیم ملی با 12 بازیکن 27 مرداد عازم پارالمپیک توکیو می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از یکم مرداد

آغاز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از یکم مرداد