مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-19اقتصادي

161 وسیله بازی در شهربازی های استان قزوین مجوز می گیرند


مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: 161 مورد وسیله بازی در شهربازی های استان بازرسی شده و در مرحله دریافت گواهی و مجوز بهره برداری است که البته تا زمان دریافت گواهی اجازه بهره برداری به آن ها داده نمی شود، - ایسنا/قزوین مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: 161 مورد وسیله بازی در شهربازی های استان بازرسی شده و در مرحله دریافت گواهی و مجوز بهره برداری است که البته تا زمان دریافت گواهی اجازه بهره برداری به آن ها داده نمی شود، 23 وسیله بازی نصب و مستقر در شهربازی ها و مراکز تفریحی استان دارای مجوز است.

سیروس صارمی با اشاره به تجهیزات شهربازی های استان قزوین، تصریح کرد: چهار شهربازی در استان قزوین توسط کارشناسان اداره کل استاندارد بازرسی شده اند که عدم انطباق فنی ندارند و صدور پروانه بهره برداری برای وسایل و تجهیزات آن ها در دست اقدام قرار دارد.

وی افزود: 161 مورد وسیله بازی در شهربازی های استان بازرسی شده و در مرحله دریافت گواهی و مجوز بهره برداری است که البته تا زمان دریافت گواهی اجازه بهره برداری به آن ها داده نمی شود، 23 وسیله بازی نصب و مستقر در شهربازی ها و مراکز تفریحی استان دارای مجوز است.

بنابراعلام روابط عمومی سازمان استاندارد استان قزوین، مدیرکل استاندارد استان قزوین اظهار کرد: بر اساس قانون بهره برداران و صاحبان وسایل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

161 وسیله بازی در شهربازی های استان قزوین مجوز می گیرند

161 وسیله بازی در شهربازی های استان قزوین مجوز می گیرند