مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-19سياسي

یک قرق بان و جنگل 30هزار هکتاری ابر!


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از تلاش برای قرق و احیای مراتع و عرصه های طبیعی خبر داد و گفت: حفاظت از عرصه های طبیعی و ذخیره گاه های جنگلی و.

- .

نیازمند نیروی انسانی متناسب با گستره جغرافیایی استان است با این همه همکاران ما همه توان خود را برای پاسداری از انفال الهی و عرصه های طبیعی به کار می گیرند.

سرهنگ علیرضا ابوطالبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه قرق بانان برابر قانون با ورود غیرمجاز دام به مراتع قرق شده برخورد می کنند افزود: ورود دام مازاد به عرصه ها بیشترین فراوانی را در بین جرائم این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه قرق بانان منابع طبیعی بارها به دامداران اخطار می دهند و در صورت تکرار با آنها برخورد می شود خاطرنشان کرد: قرق بانان در طول روز بارها دام ها را از مناطق قرق شده خارج می کنند اما گاه دامداران شبانه دام ها را به این مناطق برمی گردانند سرهنگ ابوطالبی از دامداران و عشایر هم استانی و مهمان خواست از ورود دام مازاد به مراتع جلوگیری کنند چرا که این مهم به ویژه در شرایط خشکسالی و بارش های کم امسال، به مرتع فشار آورده و خود دامداران متضرر می شوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به تهدید و ضرب و شتم نیروهای قرق بان این یگان در برخی از مناطق تصریح کرد: متاسفانه گاهی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قرق بان و جنگل 30هزار هکتاری ابر!

یک قرق بان و جنگل 30هزار هکتاری ابر!