مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-19اقتصادي

9 طرح شیلاتی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید


صبح امروز با دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی، 9 طرح شیلاتی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/هرمزگان صبح امروز با دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی، 9 طرح شیلاتی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

فریدون همتی در گفت و گو با ایسنا، افزود: این طرح ها شامل پنج طرح مزرعه پرورش میگو در مجموع با هزار و 721 هکتار مساحت، دو طرح پرورش ماهی، یک طرح تکثیر میگو و طرح تکمیل بندر صیادی چیروییه با وسعت 19 هکتار است.

وی با بیان اینکه این طرح ها با سرمایه گذاری 5058 میلیارد ریال، آماده بهره برداری شده اند، تصریح کرد: همچنین این طرح های شیلاتی برای 901 نفر به صورت مستقیم، ایجاد اشتغال داشته است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه از 5 طرح پرورش میگو دو طرح در میناب، دو طرح در بندرعباس و یک طرح در بندرلنگه قرار دارد، اضافه کرد: طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان قشم در منطقه ریگو در بخش اول با ظرفیت 500 تن با 4 قفس 125 تنی به بهره برداری رسید که ظرفیت نهایی آن در آینده به 3 هزار تن می رسد.

وی طرح پرورش ماهی در قفس بندرلنگه را از دیگر طرح های افتتاحی امروز اعلام کرد که این طرح در عمق 30 متری دریا قرار دارد و در بخش اول با ظرفیت 100 تن با 2 قفس 50 تنی به بهره برداری رسید و ظرفیت نهایی آن در آینده به 500 تن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح شیلاتی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید

9 طرح شیلاتی در استان هرمزگان به بهره برداری رسید