مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-19سياسي

عوام فریبی رییس جمهور در افتتاح پیش از موعد خط لوله نفتی گوره به جاسک


نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به برنامه ریزی دولت برای افتتاح پیش از موعد خط لوله نفتی گوره به جاسک، آن را عوام فریبی رییس جمهور دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 28 تیر) در تذکر آیین نامه ای اظهار داشت: از عملکرد مطلوب رسانه ملی در ایام انتخابات اخیر تشکر می کنم ولی ما بیانیه ای را با موضوع حمایت از کار کودک و نوجوان با امضای تعداد بالای نمایندگان صادر کردیم اما متأسفانه اهمیت کمتری به این موضوع داده شده است.

وی افزود: گروه کودک و نوجوان شبکه یک و دو که روزگاری در تولیدات این حوزه زبانزد عموم بود اما امروز متأسفانه برنامه های فاخر تولید نمی کند.

نماینده خمینی شهر در مجلس در تذکری به رییس جمهور تصریح کرد: این روزها می شنویم که رییس جمهور می خواهد خط لوله نفت گوره به جاسک را پیش از موعد افتتاح کند؛ ظاهرفریبی برای خط لوله ای که هنوز تکمیل نشده است چه معنایی دارد.

نقدعلی اظهار داشت: رییس مجلس باید جلوی این عوام فریبی را بگیرد این در حالی است که درصد بالایی از خط لوله گوره به جاسک روی زمین مانده و آماده بهره برداری کامل نیست و افتتاح آن از سوی رییس جمهور جز عوام فریبی و جز مصداق این موضوع که کار نکرده را می خواهند به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوام فریبی رییس جمهور در افتتاح پیش از موعد خط لوله نفتی گوره به جاسک

عوام فریبی رییس جمهور در افتتاح پیش از موعد خط لوله نفتی گوره به جاسک