مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-19پزشكي

انتقاد متخصصان پوست از واگذاری برخی اعمال زیبایی به پزشکان عمومی


انجمن متخصصان پوست ایران در بیانیه ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی و ساماندهی مداخلات افراد فاقد وجاهت علمی و تخصصی، همچنین جلوگیری از صدور مصوبات مغایر با کوریکولوم آموزشی حوزه تخصصی پوست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، انجمن متخصصان پوست ایران در بیانیه ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار رسیدگی و ساماندهی مداخلات افراد فاقد وجاهت علمی و تخصصی، همچنین جلوگیری از صدور مصوبات مغایر با کوریکولوم آموزشی حوزه تخصصی پوست شد.

این انجمن در بیانیه ای که فرمت الکترونیک آن به امضا اعضا این انجمن رسیده است، خطاب به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار رسیدگی و ساماندهی مداخلات افراد فاقد وجاهت علمی و تخصصی، همچنین جلوگیری از صدور مصوبات مغایر با کوریکولوم آموزشی حوزه تخصصی پوست شد.

در متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفت، آمده است: متاسفانه از طریق بیانیه منتشر شده در فضای مجازی توسط انجمن پزشکان عمومی مطلع شدیم، بخشنامه ای عجیب و دور از ذهن در جهت واگذاری کلیه اعمال تخصصی رشته پوست به پزشکان عمومی با گذراندن دوره هایی کوتاه مدت، از سوی کمیته ملی صلاحیتهای حرفه ای تهیه و تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد متخصصان پوست از واگذاری برخی اعمال زیبایی به پزشکان عمومی

انتقاد متخصصان پوست از واگذاری برخی اعمال زیبایی به پزشکان عمومی