مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-19سياسي

وضعیت معیشتی جامعه معلولین کردستان نگران کننده است


مسوولان تشکل ها و انجمن های معلولین کردستان می گویند: هرچند مستمری معلولان افزایش یافته است اما به دلیل تورم و گرانی بالا، وضعیت معیشتی جامعه معلولین کردستان نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نصرت الله ابراهیمی صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران و جامعه هدف بهزیستی با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: تنها استانی هستیم که همه فرمانداران و شهرداران مشاور امور معلولین در دستگاه های خود دارند.

مشاور استاندار کردستان در امور معلولان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در اجرایی شدن شیوه نامه ای که در همین راستا تدوین شده است حمایت های لازم انجام شود که پای کار آمدن دستگاه های اجرایی از مهمترین نیازها در حوزه حمایت از حقوق معلولین است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه کردستان طی هفته گذشته از طرح پایه ای یکپارچه سازی خط بریل رونمایی شد، گفت: از این به بعد نابینایان کُرد می توانند مستقیما به اثر هنری، فرهنگی و ارزشی این منطقه دست پیدا کنند و خودشان نیز آثاری خلق کنند.

وی خاطرنشان کرد: از رسانه ها به ویژه صدا و سیما انتظار داریم که در حوزه انتخاب مشاور در امور معلولین و راه اندازی اخبار نابینایان به عنوان یک مطالبه جدی ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت معیشتی جامعه معلولین کردستان نگران کننده است

وضعیت معیشتی جامعه معلولین کردستان نگران کننده است