مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-19سياسي

همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره شهدا پای کار باشند


انتظار از همه دستگاه ها و مدیران این است که به موضوع برگزاری کنگر 3535 شهید استان ورود کنند چرا که این برنامه فقط مختص چند ارگان نیست بلکه همه باید کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بر لزوم تدوین و طراحی نقشه راه برای بها دادن به کارهای ارزشی در استان اشاره و اظهار کرد: ما در موضوعات قرآنی خیلی مساله داریم؛ باید به این پرسش پاسخ داده شود که در دوران کرونا در این زمینه چه اقدامی در فضای مجازی انجام شد.

وی افزود: علت کم رنگ بودن کارهای ارزشی این است که فکر می کنیم این کارها موقت است در حالی که برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت هر دو باید توأما مورد توجه باشد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنگره 3535 شهید این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: انتظار از همه دستگاهها و مدیران این است که به موضوع ورود کنند چرا که کنگره شهدا فقط مختص سپاه و چند ارگان نیست بلکه همه باید کمک کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مصداق های زندگی قرآنی توجه به شهدا است، افزود: برگزاری کنگره 3535 شهدای استان نیز گامی در این راستا است.

حقیقی در بخشی از سخنان خود به جلسات برگزار شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کنگره 3535 شهید استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره شهدا پای کار باشند

همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره شهدا پای کار باشند