مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-19سياسي

رسالت نهضت استادی بسیج فراهم سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است


مهم ترین رسالتی که دانشگاهیان مخصوصا نهضت استادی بسیج در این برهه از زمان بر عهده دارد، تحقق گام دوم انقلاب و فراهم سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

- رییس بسیج اساتید کشور گفت: مهم ترین رسالتی که دانشگاهیان مخصوصا نهضت استادی بسیج در این برهه از زمان بر عهده دارد، تحقق گام دوم انقلاب و فراهم سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور که در دوره تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه جامع علمی کاربردی سخن می گفت، ضمن تقدیر از تلاش های علی ثقفی در جهت تبیین بیانات امامین انقلاب و پیشگامی وی در صحنه و به ویژه همکاری با بسیج اساتید، افزود: استادان دانشگاه و به فرموده رهبر انقلاب، فرماندهان جنگ نرم به خوبی به اهمیت دانشگاه و لزوم نقش آفرینی استادان بسیجی واقفند، در این برهه از زمان مهم ترین رسالتی که دانشگاهیان مخصوصا نهضت استادی بسیج بر عهده دارد، تحقق گام دوم انقلاب و فراهم سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: گام اول انقلاب را رهبری با آسیب شناسی بیان کردند و برای گام دوم که چله دوم انقلاب است، ابعادی را بیان فرمودند و یقینا تحقق این ابعاد دو هدف دارد که نتیجه اش تشکیل دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت نهضت استادی بسیج فراهم سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است

رسالت نهضت استادی بسیج فراهم سازی بسترهای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است