مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-19اقتصادي

نظارت 31 اکیپ بر ذبح دا م های قربانی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از نظارت 31 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح شرعی و بهداشتی دا م های قربانی در روز عید سعید قربان خبر داد.

- محمودرضا رسولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و انجام مراسم قربانی کردن دام در این روز، دامپزشکی استان اقدام به اجرای طرح نظارت و کنترل شرعی و بهداشتی بر دام های قربانی مردم می کند.

وی گفت: در همین راستا با همکاری ادارات ذیربط و تشکیل، آموزش، تجهیز و ساماندهی 11 در سطح استان و به دلیل احتمال مراجعات مردم در جایگاه های موقت عرضه دام کشتاری، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور جلوگیری از تجمع غیرضروری، مردم استان، دام قربانی خود را از میادین عرضه دام زنده دارای پروانه بهداشتی تهیه کند.

وی با بیان اینکه در همین راستا دامپزشکی سعی دارد با تشکیل اکیپ های سیار در شهرستان ها، کشتارها را به کشتارگاه های استان هدایت کند خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل معاونت بهداشتی، کشتار دام در ملأ عام و قصابی ها ممنوع است.

رسولی گفت: تمام کشتارگاه های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور، وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در روز عید قربان آمادگی لازم به منظور کشتار دام قربانی و تحویل لاشه استحصالی به متقاضیان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 31 اکیپ بر ذبح دا م های قربانی در همدان

نظارت 31 اکیپ بر ذبح دا م های قربانی در همدان