مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-19اقتصادي

نان به زودی گران می شود/ مسؤولان عقب نشینی می کنند!


رضا قاسمیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در مورد قیمت گذاری نان، اظهار کرد: طی یکی دوروز آینده خبر قطعی قیمت گذاری نان منتشر خواهد شد.

وی گفت: این افزایش قیمت ناچیز بوده و اگر قیمت بیمه یا آرد و دیگر عوامل نیز تغییر کند عملا گران شدن نان دردی از نانوایان و کارگران دوا نمی کند.

مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان بجنورد، تصریح کرد: این افزایش قیمت در گذشته نیز تفویض اختیار شده بود و هرسال باید در اریبهشت ماه نرخ نان عنوان شود اما چون این اتفاق نیفتاده حالا وقتی صحبت از قیمت گذاری 60 درصدی نان می شود، مسؤولان عقب نشینی می کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه مسؤولان باید آینده نگری می کردند، افزود: اگر هرسال به قیمت نان اضافه می شد با این مشکل در شرایط فعلی مواجه نمی شدیم.

قاسمیان ضمن گلایه از تغییر سه باره ی قیمت بیمه در سال گذشته بیان کرد: وقتی بارها موارد مختلف گران می شود این گرانی نان به چشم نانوایان نمی آید.

وی ضمن اینکه به محض گران شدن نان مردم توقع دارند کیفیت نان بالا برود گفت: وقتی قیمت بیمه بالا رفت کارمندان آن اداره بیشتر کار نمی کنند یا کیفیت کالاهای اصناف دیگر تغییری نمی کند، پس نباید توقع بالارفتن کیفیت نان از نانوا نیز باشد هرچند که اگر حق الزحمه کافی بود شاطر نیز بیشتر انگیزه داشت و در پخت نان دلسوزی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان به زودی گران می شود/ مسؤولان عقب نشینی می کنند!

نان به زودی گران می شود/ مسؤولان عقب نشینی می کنند!