مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-19فرهنگي

فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منتشر شد


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در سطح جامعهِ پسا کرونا فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منتشر شد.

- عبید رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد کرونای استان و به منظور نشاط اجتماعی پسا کرونا و امید بخشی به جامعه هفدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منتشر شد.

  وی افزود: هفدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز که پس از دوسال وقفه بخاطر شیوع کرونا  با رویکرد فرهنگ و ادبیات کوردی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، کشف استعدادهای خلاق در حوزه نمایش های بومی، نگاه هنرمندانه و تحلیلی به مسائل اجتماعی روز محیط زیست و بحران ویروس کرونا و همچنین بازآفرینی متون شفاهی و مکتوب کوردی و حماسه ها و آیین ها و رسوم ملی و مذهبی از طریق هنر فاخر نمایش در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: این دوره جشنواره بصورت صحنه ای و رقابتی با حضور 7 اثر با شرایط و ضوابط مندرج در فراخوان که شامل هرکارگردان با یک اثر، مجوز نویسنده اثر، شرکت برای اولین بار در این جشنواره و زمان نمایش حداقل 30 و حداکثر 90 دقیقه باشد از جمله مهمترین موراد مندرج در فراخوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منتشر شد

فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منتشر شد