مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-19سياسي

اتمام ساخت مسکن خانوارهای دارای دو معلول تا پایان سال


مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج، بنیاد مستضعفین و غیره برای ساخت مسکن مددجویان از سال 97 منعقدشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین نحوی نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات بهزیستی گیلان با بیان اینکه بهزیستی یکی از سازمان های پیشگیری کننده است، اظهار کرد: وظیفه خود می داند.

وی با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر تحت پوشش مستقیم سازمان هستند گفت: حدود 44 هزار نفر از این افراد، افراد دارای معلول هستند و حدود 17 هزار افراد آسیب دیده به صورت موقت یا دائم تحت پوشش سازمان هستند که به صورت ماهانه مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه مستمری های سازمان از سال 1397 حدود 300 درصد رشد داشته است گفت: تا سال 97، 500 هزار نفر تحت پوشش بودند که از سال 97 تاکنون حدود 600 هزار نفر به جمعیت تحت پوشش قبلی اضافه شد و برخی از معلولین نیز علاوه بر حمایت حق پرستاری نیز دریافت می کند تا بتواند برای خود پرستار گرفته و کارهایش کمی بهتر انجام شود.

نحوی نژاد با بیان اینکه 41 مرکز شبانه روزی در استان مشغول فعالیت هستند که حدود سه هزار نفر را تحت پوشش خود قراردادند، گفت: حدود 44 مرکز خدماتی آموزشی روزانه در گیلان فعال هستند که بیش از یک هزار نفر را تحت خدمت و آموزش قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ساخت مسکن خانوارهای دارای دو معلول تا پایان سال

اتمام ساخت مسکن خانوارهای دارای دو معلول تا پایان سال