مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-19سياسي

از ادعای نفوذ تا فشار بر سید محمد خاتمی


جواد امام، در پاسخ به سخنان اخیر صوفی گفت: افرادی که در لیست حضور داشتند، با آقای خاتمی دیدار داشتند و از ایشان درخواست کردند که از لیست حمایت کنید و به هیچ وجه این طور نبود که برخی با برنامه ای از پیش طراحی شده آقای خاتمی را تحت فشار قرار داده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اخیرا علی صوفی، دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت وگویی سخنانی تازه از آنچه در فرایند تصمیم گیری نهاد اجماع ساز رخ داد، بیان کرده است.

شرق در ادامه نوشت: او گفته است برخی عوامل در جبهه اصلاحات نفوذ کرده بودند تا با ایجاد انشقاق به اصلاحات لطمه وارد کنند و بیان کرده که خاتمی تمایل به موضع گیری انتخاباتی نداشت، اما به دلیل فشار های برخی نیرو ها در شرایطی قرار گرفت که به طور مستقیم از لیست شورا ها و به طور غیرمستقیم از عبدالناصر همتی حمایت کرد.

صوفی: گروهی که خاتمی را تحت فشار قرار دادند، نفوذی بودندصوفی در بخشی از این گفتگو گفته است: فشار های بسیاری به آقای خاتمی وارد شد.

همه می دانستیم که آقایان مهرعلیزاده و همتی رأی نمی آورند، اما فردای مشخص شدن نتایج بررسی صلاحیت ها عده ای آمدند و صریحا گفتند باید از همتی حمایت کنیم و وقتی با نظرات مخالف روبه رو شدند با برخوردی به شدت خشن و غیردموکراتیک بر نظر خود اصرار کردند؛ تا آنجا که آن قدر فضای بدی ایجاد شد که روز بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ادعای نفوذ تا فشار بر سید محمد خاتمی

از ادعای نفوذ تا فشار بر سید محمد خاتمی