مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-19سياسي

آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع آوری نذورات قربانی


مردم نیکوکار استان امسال نیز همانند سال های گذشته می توانند در عید سعید قربان نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: مردم نیکوکار استان امسال نیز همانند سال های گذشته می توانند در عید سعید قربان نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا کنند.

عباس اهرابی در جمع خبرنگاران، با قدردانی از کمک های بی منت مردم در مناسبت های مختلف سال به نیازمندان، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان امسال نیز همانند سال های گذشته در عید سعید قربان نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا می کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان آمادگی دارد علاوه بر جمع آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی آن ها را نیز دریافت کند، افزود: پس از دریافت نذورات نقدی به نیابت از خیرین، وجوهات جمع آوری شده جهت خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به فعالیت 250 مرکز نیکوکاری در استان، گفت: پایگاه های مستقر در مراکز نیکوکاری در سطح محله ها و مساجد هم آماده دریافت نذورات قربانی مردم و توزیع آن بین نیازمندان همان محله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع آوری نذورات قربانی

آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع آوری نذورات قربانی