مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-19اقتصادي

صالحی: ذهن رییس جمهور جدید از بحران حکمرانی منحرف نشود


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رییس جمهور منتخب بیان کرد: آنچه شما تحویل می گیرید، اساسا یک دولت استاندارد و منطبق بر اصول حکمرانی صحیح نیست.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رییس جمهور منتخب بیان کرد: آنچه شما تحویل می گیرید، اساسا یک دولت استاندارد و منطبق بر اصول حکمرانی صحیح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور منتخب گفت: امیدوارم گزارش های عریض و طویل کارشناسان و برخی دلسوزان که مشکلات ریز و درشت کشور را فهرست کرده اند، ذهن شما را از ابرچالش ملی، یعنی بحران حکمرانی که منشا همه گرفتاری ها است، منحرف نکند، آنچه شما تحویل می گیرید، اساسا یک دولت استاندارد و منطبق بر اصول حکمرانی صحیح نیست، یک بنگاه عظیم اقتصادی را تحویل می گیرید که خود در فعل و انفعالات اقتصادی نظیر گرانی قیمت ارز یا کاهش ارزش پول ملی نقش و منافعی دارد و چنین ساختار فسادخیز و رانتی چگونه می تواند ادعای خدمت کند؟ این ساختار کمتر شواهدی به یک دولت چابک، خدمتگذار و در تراز جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی افزود: مدیریت قبیله ای و رانتی ناشی از اتکای بودجه ملی به نفت میراثی بر جای گذاشته است که اگر آن را دگرگون نکنیم، مطمئن باشید که این عجوزه اهداف پاک و نیات مردمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: ذهن رییس جمهور جدید از بحران حکمرانی منحرف نشود

صالحی: ذهن رییس جمهور جدید از بحران حکمرانی منحرف نشود