مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-19اقتصادي

خروجی سد زاینده رود کاهش یافت/ 342 میلیون مترمکعب ذخیره آب سد


سرپرست شرکت آب منطقه ای اصفهان از کاهش خروجی سد زاینده رود از اواسط امروز دوشنبه خبر داد.

- ، در حالی که شماری از کشاورزان شرق اصفهان که جمعیت آنها به حدود صد نفر می رسید از صبح امروز در اعتراض به بستن دریچه های سد زاینده رود در مقابل شرکت آب منطقه ای اصفهان تجمع کرده و اعتراضات آنها به داخل ساختمان اداری کشیده شده، روابط عمومی این شرکت به نقل از محمود چیتیان سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از کاهش خروجی سد از اواسط امروز دوشنبه 28 تیرماه خبر داده است.

زاینده رود تا پایان هفته جاری است وی با اشاره به اینکه جریان آب در بستر رودخانه زاینده رود با توجه به شرایط جوی و دمای هوا احتمالاً تا آخر هفته جاری تداوم دارد، افزود: در حال حاضر ذخیره مخزن سد زاینده رود 342 میلیون مترمکعب، ورودی به آن 13 مترمکعب و خروجی از آن 70 مترمکعب بر ثانیه است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اینکه خروجی سد زاینده رود با توجه به اتمام آبدهی باغات شرق کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: پس از این خروجی سد زاینده رود صرفاً برای مباحث شرب تنظیم می شود.

آب زاینده رود بامداد روز یکشنبه 20 تیرماه پس از اتمام بنش 10 روزه باغات غرب اصفهان، با هدف توزیع آب برای کشاورزان شرق اصفهان از سد نکو آباد (شهرستان مبارکه)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی سد زاینده رود کاهش یافت/ 342 میلیون مترمکعب ذخیره آب سد

خروجی سد زاینده رود کاهش یافت/ 342 میلیون مترمکعب ذخیره آب سد