مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-19پزشكي

نتایج ارزشیابی تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی شهریور منتشر می شود


نتایج ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دوم شهریورماه منتشر می شود - به نقل از وزارت بهداشت، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده پس از برگزاری جلسه با کارشناسان مسئول دانشگاه ها و معرفی فرآیند اجرایی ارزشیابی فعالیت های تحقیقاتی، دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا نهم مرداد ماه فرصت دارند تا مستندات مورد درخواست در راهنمای ارزشیابی را به معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ارسال کنند.

این مستندات تا 15 مرداد ماه بررسی خواهد شد و 16 مرداد ماه سامانه ارزشیابی تحقیقات و فناوری (RTES) برای مشاهده نتایج ارزشیابی در دسترس خواهد بود.

پس از بررسی اعتراضات احتمالی در نهایت سه شنبه دوم شهریور ماه نتایج ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام خواهد شد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دستورالعمل ارزشیابی فعالیت های تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی را با راه اندازی سامانه (RTES) ابلاغ کرد.

دستورالعمل ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی با رویکرد بازآرایی و بازسازماندهی، متناسب با فرآیندهای بهینه و کارا و در عین ایجاد دسترسی و شفافیت در بستر سامانه برخط توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بازبینی و تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج ارزشیابی تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی شهریور منتشر می شود

نتایج ارزشیابی تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی شهریور منتشر می شود