مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-19بين الملل

بازی انگلیس با کارت «گوایدو» برای بالا کشیدن طلاهای ونزوئلا


در حالی که دیوان عالی انگلیس قرار است به موضوع طلاهای ونزوئلا در بریتانیا رسیدگی کند، دولت بوریس جانسون برای جلوگیری از انتقال این ذخایر به کاراکاس دست به دامن کارت سوخته «گوایدو» شده است.

- در حالی که دیوان عالی انگلیس قرار است به موضوع طلاهای ونزوئلا در بریتانیا رسیدگی کند، دولت بوریس جانسون برای جلوگیری از انتقال این ذخایر به کاراکاس دست به دامن کارت سوخته گوایدو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با وجود شکست پروژه کشورهای غربی برای جایگزین کردن خوان گوایدو بجای نیکلاس مادورو در ونزوئلا، اما همچنان این مهره سوخته از سوی کشورهای غربی به کار گرفته می شود.

در همین رابطه انگلیس برای خودداری از پس دادن یک میلیارد دلار طلای ونزوئلا، اعلام کرده که دولت قانونی این کشور را به رسمیت نشناخته و گوایدو را به عنوان رییس جمهور ونزوئلا به رسمیت می شناسد.

در همین رابطه رویترز در گزارشی می نویسد: دولت انگلیس در اقدامی برای خنثی کردن تلاش کاراکاس برای عودت یک میلیارد دلار ذخایر طلای این کشور در لندن، بار دیگر اعلام کرد که خوان گوایدو رهبر مخالفان دولت ونزوئلا را رییس جمهوری این کشور می داند.

در جدیدترین دور دعوای حقوقی طرفین برای تعیین تکلیف 15 درصد از ذخایر ارزی ونزوئلا، امروز وکلای نیکلاس مادورو و گوایدو در دیوان عالی انگلیس حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی انگلیس با کارت «گوایدو» برای بالا کشیدن طلاهای ونزوئلا

بازی انگلیس با کارت «گوایدو» برای بالا کشیدن طلاهای ونزوئلا