مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-19سياسي

علیزاده طباطبایی: اصلاح طلبان حاضر به پرداخت هزینه نبودند


علیزاده طباطبایی با انتقاد از برخی روش های فعالیت سیاسی اصلاحات در سال های اخیر گفت: نقد من به اصلاح طلبان این است که آماده پرداخت هزینه نبودند و برای این کار توجیه داشتند و می گفتند نظام که مال ما است ما جزو نظام هستیم و نباید ما در زندان باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، یک چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: فعالیت سیاسی در جهان سوم هزینه دارد بسیاری از اصلاح طلبان حاضر به پرداخت هزینه نبودند.

محمود علیزاده طباطبایی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با خطرات کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان برای این جریان سیاسی، اظهار کرد: شورای نگهبان به اصلاح طلبان دست رد زده نه جامعه.

بدنه جامعه می دانست که اصلاح طلبی به ناچار در انتخابات شرکت می کند و از این افراد حمایت می کند و این ها نمایندگان جریان اصلاح طلب نیستند.

او افزود: اگر انتخابات به صورت آزاد برگزار شود و نمایندگان واقعی اصلاح طلبان بتوانند در آن شرکت کنند می بینیم که مردم هنوز به اصلاحات اقبال دارند.

علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: فعالیت سیاسی در جهان سوم هزینه دارد بسیاری از اصلاح طلبان حاضر به پرداخت هزینه نبودند.

او با انتقاد از برخی روش های فعالیت سیاسی اصلاحات در سال های اخیر گفت: نقد من به اصلاح طلبان این است که آماده پرداخت هزینه نبودند و برای این کار توجیه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده طباطبایی: اصلاح طلبان حاضر به پرداخت هزینه نبودند

علیزاده طباطبایی: اصلاح طلبان حاضر به پرداخت هزینه نبودند