مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-19سياسي

بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش برای رشد فارس


فارس، استان شناخته شده و برتر در کشور است و باید از تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان استفاده کرد تا شاهد رشد خوبی در استان باشیم.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فارس، استان شناخته شده و برتر در کشور است و باید از تمام ظرفیت آموزش و پرورش استان استفاده کرد تا شاهد رشد خوبی در استان باشیم.

سردار یدالله بوعلی دوشنبه 28 تیرماه در نشست هم اندیشی فرهنگیان منتخب شوراهای اسلامی شهرستان های فارس بر لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگیان در شوراهای اسلامی شهرهای فارس تاکید و اضافه کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی سرآغازی برای شروع فعالیت های اجرایی، زیرساختی و آموزشی در حیطه آموزش و پرورش خواهد بود.

او با بیان اینکه سپاه فجر دارای 22قشر است و در حمایت و پشتیبانی همه سازمان ها و ادارات سهیم می شود، خاطرنشان کرد: حمایت و همراهی با آموزش و پرورش فارس از اولویت های سپاه فجر استان است.

بوعلی تاکید کرد: از ظرفیت فرهنگیان که در شوراهای اسلامی فارس عضو شده اند باید استفاده موثری شده و با تشکیل یک کارگروه، نظرات آنها در زمینه های مختلف ارائه و به ایده های سازنده تبدیل شود.

رشد 41 درصدی حضور فرهنگیان فارس در شوراها مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این نشست گفت: در بحران کرونا سپاه فجر فارس برای حمایت از آموزش و پرورش همراهی خوبی داشته که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش برای رشد فارس

بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش برای رشد فارس