مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-19اجتماعي

کافه هنر پاتوقی برای کتاب خوان ها/ 15 دقیقه کتاب بخوان یک چای مهمان شو


کافه هنر یکی از اماکن شهر خرم آباد است که گردانندگان آن در ازای 15 دقیقه مطالعه یک استکان چای را رایگان به مشتریان می دهند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، از خیابان عبور می کنم نوشته ی روی درب کافه در جنوب شهر توجهم را جلب می کند، در ازای 15 دقیقه مطالعه یک استکان چای مهمان کافه هنر باشید مسیرم را به سمت کافه تغییر می دهم وارد که می شوم دیدن قفسه های مملو از کتاب، نیمکت های چوبی که روی هر کدام از آنها چند جلد کتاب قرار دارد، بریده های روزنامه که با ظرفت خاصی چسبانده شده اند، نوارهایی که نوستالژی و گذری به گذشته هاست.

آنچه در کافه هنر مشاهده کردم نشان دهنده خلاقیت و ابتکار گردانندگان آن است، سراغ مدیر کافه را می گیرم با گشاده رویی برخورد می کند، روی همان میز و نیمکت چوبی منتظر می مانم تا با او پس از راه انداختن مشتری ها گفت وگویی داشته باشم.

  سه جلد کتاب روی نیمکت است ، سفری به درون نوشته رومن رولان، جلوش تا بی نهایت صفرها دکتر شریعتی و کتاب آموزش خوشنویسی تا مدیر کافه بیاید چند ورقه از کتاب شریعتی که ترجمه انگلیسی هم دارد را می خوانم، صدای دلنشین موسیقی که توسط چند هنرمند جوان خرم آبادی  نواخته می شود روحم را جلا می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه هنر پاتوقی برای کتاب خوان ها/ 15 دقیقه کتاب بخوان یک چای مهمان شو

کافه هنر پاتوقی برای کتاب خوان ها/ 15 دقیقه کتاب بخوان یک چای مهمان شو