مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-19اجتماعي

شناسایی بیش از 2000 منبع آلاینده آب و خاک تهران


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در اطلس جامع محیط زیست شهر تهران 2119 منبع آلاینده آب و خاک شناسایی و پایش شده است.

- مدیرکل اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خبر داد شناسایی بیش از 2000 منبع آلاینده آب و خاک تهران مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در اطلس جامع محیط زیست شهر تهران 2119 منبع آلاینده آب و خاک شناسایی و پایش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شینا انصاری در هفتمین نشست کمیته تخصصی محیط زیست و توسعه پایدار کلانشهرهای ایران که با حضور نمایندگان کلانشهرهای کشور به صورت آنلاین برگزار شد، هدف از برگزاری نشست های کمیته تخصصی محیط زیست، طرح مسائل و مشکلات مبتلابه کلانشهرها، تبادل تجربیات و اشتراک ایده ها و اقدامات در حوزه محیط زیست دانست تا بتواند به خروجی های مثبت و موثر و راهکارهای اجرایی بینجامد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به موضوع اطلس محیط زیست مناطق 22 گانه شهر تهران به عنوان اولین محور این نشست گفت: شناسایی منابع آلاینده محیط زیستی و ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب برای بهبود فرآیند حفظ و کنترل محیط زیست از مهم ترین کارکردهای اطلس محیط زیست است که از سال 1395 کار اجرایی آن در شهرداری تهران و اداره کل محیط زیست آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 2000 منبع آلاینده آب و خاک تهران

شناسایی بیش از 2000 منبع آلاینده آب و خاک تهران