مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-19سياسي

انواع جهش یافته ویروس کرونا در هرمزگان به سرعت در حال انتشار است


انواع جهش یافته ویروس کرونا، به سرعت در حال انتشار است و مردم باید متوجه خطر ویروس کرونا باشند و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در گفت وگو با برنامه تلویزیونی تیتر امشب شبکه خبر، طولانی شدن دوران شیوع کرونا، گرمای شدید هوا، عادی انگاری، دورهمی ها و مهمانی ها، دید و بازدیدها، مراسم های عروسی و ختم، رفت و آمدها و ترددها و کم توجهی و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی را از عوامل شکل گیری موج جدید شیوع کرونا در هرمزگان اعلام کرد.

وی ادامه داد: در مقطعی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هرمزگان، 95 درصد بود اما متاسفانه در حال حاضر به 35 درصد کاهش یافته است.

استاندار هرمزگان با بیان این که انواع جهش یافته ویروس کرونا، به سرعت در حال انتشار است، افزود: مردم باید متوجه خطر ویروس کرونا باشند و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، همکاری کنند.

همتی تصریح کرد: بیش از 60 درصد مشاغل در هرمزگان مربوط به بخش خدمات است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دلیل تعطیلی ها، دچار آسیب و زیان های شدید شده اند.

وی گفت: تمامی ابزارهای نظارتی و بازرسی را برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مشاغل مختلف به کار گرفته ایم اما برای نتیجه بخش بودن این اقدامات، مردم و فعالان مشاغل مختلف باید همراهی لازم را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع جهش یافته ویروس کرونا در هرمزگان به سرعت در حال انتشار است

انواع جهش یافته ویروس کرونا در هرمزگان به سرعت در حال انتشار است