مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-19سياسي

بالا بردن مطالبات و سهم خواهی تهدیدی برای دولت آینده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:سهم خواهی و افزایش مطالبات و آوار کردن آن بر سر دولت منتخب، یکی از آفت ها و تهدیدات است که هنوز دولت تشکیل نشده می خواهیم انجام دهیم.

- ، آیت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان در محل دفتر امام جمعه زنجان، با بیان اینکه یکی از آفت هایی که برای انجام عمل خوب و تلاش در انتخابات وجود دارد، سهم خواهی است، گفت: سهم خواهی و افزایش مطالبات و آوار کردن آن بر سر دولت منتخب، یکی از آفَت ها و تهدیدات است که هنوز دولت تشکیل نشده می خواهیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و نگهداری انقلاب از ایجاد آن مهمتر و با اهمیت تر است، افزود: یکی از توطئه های دشمنان این است که ما به مسائل کوچک مشغول شویم تا دشمن کار خودش را بکند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه آنانی که زیر چتر انقلاب هستند، همه خدمت کردند و باید به دولت جدید فرصت بدهیم، البته در جای خود تذکرات را می دهیم.

خاتمی تاکید کرد: از همه کسانی که در انتخابات وارد میدان شدند و زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم و این انتخابات نتیجه خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم فردی که از چهار سال قبل دنبالش بودیم و شایسته این جایگاه با کارنامه درخشان خدمت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بردن مطالبات و سهم خواهی تهدیدی برای دولت آینده است

بالا بردن مطالبات و سهم خواهی تهدیدی برای دولت آینده است