مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-19سياسي

تاکید معاونت حقوقی قوه قضاییه بر اجرای قاطع آیین نامه جدید وکالت


قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، بر اجرای قاطع و کامل آیین نامه اجرایی استقلال کانون وکلا مصوب 1400 تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در همایش برخط معاونان روسای کل دادگستری استان ها در امور وکلا که امروز دوشنبه (28 تیرماه) در محل معاونت برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی هادی با اشاره به تصویب آیین نامه مذکور توسط ریاست وقت قوه قضاییه و لازم الاجرا شدن آن از تاریخ 1400/4/2 خاطرنشان کرد: بالغ بر 80 درصد آیین نامه اجرایی اخیر پیشنهاد کانون های وکلا و همچنین انعکاس دهنده آیین نامه اجرایی مصوب 1334 است.

وی با بیان اینکه بنا به تصریح آیین نامه اخیرالتصویب آیین نامه های اجرایی مصوب 1334 و مصوب 1388، نسخ شده است، افزود: قوه قضاییه مصمم به اجرای آیین نامه اجرایی استقلال کانون وکلا مصوب 1400 است و تخطی از اجرای آن پذیرفتنی نیست.

      قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در ادامه به برخی مطالب که بعضا توسط کانون های وکلا در پی تصویب و ابلاغ آیین نامه مصوب 1400 مطرح شده است اشاره و خاطرنشان کرد: هر چند دستگاه قضایی همواره بر ایجاد فضای تعاملی با کانون های وکلا استقبال می کند، اما در اجرای دقیق این آیین نامه از تاریخ تصویب و ابلاغ نیز تردیدی به خود راه نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاونت حقوقی قوه قضاییه بر اجرای قاطع آیین نامه جدید وکالت

تاکید معاونت حقوقی قوه قضاییه بر اجرای قاطع آیین نامه جدید وکالت