مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-19اقتصادي

تداوم کار و تولید محصول باتوسعه محصولات خوشه گلخانه ای میسرمی شود


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تمام فصول سال با توسعه کشت گلخانه ای و توسعه محصولات خوشه گلخانه ای، تداوم کار و تولید محصول وجود دارد.

- ، حشمت الله صمیمی دوست ظهر دوشنبه در نشست کارگروه توسعه اقتصادی استان افزود: طرح مطالعاتی برنامه توسعه خوشه محصولات گلخانه ای در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 13 خوشه کسب و کار بین دستگاه های اجرایی شناسایی و مطالعات امکان سنجی پنج خوشه نیز انجام شده است، گفت: 97 طرح گلخانه ای در وسعت 35 هکتار در استان وجود دارد.

صمیمی دوست افزود: با اجرای طرح خوشه گلخانه ای، زمینه ایجاد اشتغال، فرآوری محصولات، ارزش افزوده و صادرات در استان برای این محصولات فراهم می شود.

وی بیان داشت: با عملیاتی کردن این طرح، کمیت و کیفیت محصولات تولیدی گلخانه ای افزایش و به شرایط مطلوبی خواهیم رسید.

صمیمی دوست با بیان اینکه فرآیند پیاده سازی و توسعه خوشه گلخانه ها، با مشارکت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های اقتصادی انجام می شود، گفت: برنامه های پشتیبانی و حمایتی برای عملیاتی و اجرای کردن این طرح بعد از تصویب در شورای راهبری خوشه، انجام و فرآیند پیاده سازی و توسعه خوشه محصولات گلخانه ای در استان با راهبری مشاور و یا عامل توسعه CDA بین سه تا پنج سال انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کار و تولید محصول باتوسعه محصولات خوشه گلخانه ای میسرمی شود

تداوم کار و تولید محصول باتوسعه محصولات خوشه گلخانه ای میسرمی شود