مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-19سياسي

رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد


رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد و از خانواده ها خواست در این خصوص تحقیقات کافی را داشته باشند، تا دچار آسیب های پس از آن نشوند.

- ، اعظم هراتی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید مسئولین ورامین از این اداره طی سخنانی گفت: انتظارات بهزیستی از دستگاه ها برای همکاری فراوان است در حوزه پیشگیری جای کار بسیار گسترده است و امیدواریم در مواردی که با دستگاه های دیگر همسو و هم جهت هستیم آنها نیز ما را یاری کنند.

وی در خصوص وجود جامعه چهار هزار و 300 نفری معلولین در ورامین و حمایت های بهزیستی از آنان نیز بیان کرد: لازم است، آزمایشات ژنتیکی قبل از ازدواج جدی تر گرفته شود و وقتی خانواده ای گرفتار شد، هم خودش آسیب خواهد دید هم جامعه را دچار مشکل می کند و نمونه آن در شهر ورامین وجود خانواده های چهار و پنج معلوله است، که وقتی ریشه یابی می شود، غربالگری و ژنتیک قبل از ازدواج آنها صورت نگرفته است.

رییس اداره بهزیستی با اشاره به آسیب های خانوادگی و وجود آمار بالای طلاق در جامعه اظهار داشت: در بحث کاهش طلاق خصوصاً طلاق های توافقی جلسات الزام آوری تعریف شده است، که پنج جلسه مشاوره برای جلوگیری از آن به صورت اجبار تاکید شده است و در این ارتباط نتایج خوبی نیز حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد

رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد