مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-19اقتصادي

تخصیص 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمیی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 6 میلیارد و دویست میلیون ریال برای ساماندهی فاز دوم اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمیی خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد: تخصیص 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمیی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 6 میلیارد و دویست میلیون ریال برای ساماندهی فاز دوم اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمیی خبر داد.

مجید صفایی در بازدید از شهرستان بهمیی، افزود: این اعتبارات از محل پروژه های جهش تولید است که در سال 99 به 9 پروژه سرمایه گذاری گردشگری استان اختصاص یافته بود.

وی تصریح کرد: در این فاز از پروژه ایجاد واحدهای اقامتی و تعمیر سکوهای نشینمن در دستور کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به قابلیت های گردشگری شهرستان بهمیی اشاره و اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی زیرساخت های گردشگری خوبی در این شهرستان ایجادشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، صفایی بیان کرد: در تمام شهرستان های استان زیرساخت های گردشگری برای رونق صنعت گردشگری در پساک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمیی

تخصیص 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمیی